Veelgestelde vragen

Hieronder vind je vragen die vaak gesteld worden.

Mocht je vraag er niet bijzitten, of wil je extra uitleg, stuur gerust een mailtje naar info@bijouxgermaine.nl. Ik help je graag!

 

Van welke materialen zijn de sieraden gemaakt?
Ik maak gebruik van goede en duurzame kwaliteit materialen. Bij vrijwel alle producten staat aangegeven van welk materiaal er gebruik is gemaakt. Zo verwerk ik onder andere leer, katoen, suède, Tsjechisch glas, hout en halfedelsteen in sieraden; als het maar mooi is én mooi blijft!

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?
De meeste armbandjes in de webshop zijn in maat verstelbaar. Dit betekent dat deze een verlengkettinkje bij het slotje hebben, waardoor de maat verstelbaar is. De maat van de verstelbare armbandjes staat bij de omschrijving vernoemd en is meestal 16 t/m 21 cm.
Soms komt het voor dat je bij een armbandje een maat moet aangeven. Hoe je je maat berekent, lees je hier.

Ik zou graag een bestelling op maat willen, kan dit?
Jazeker kan dit! Leuk! Neem gerust (vrijblijvend) contact met me op en dan bekijken we samen de mogelijkheden. In overleg is heel veel mogelijk.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Ik doe mijn best om je pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer je bestelling en betaling binnen is, kun je je bestelling binnen 2-4 werkdagen verwachten. Bij een bestelling van sieraden op maat geldt een levertijd van ongeveer 7 werkdagen. Mocht ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Een enkele keer heeft een brievenbuszending vertraging, hier heb ik helaas geen invloed op.

Ik wil mijn bestelling sneller in huis, is dit mogelijk?
Heb je je bestelling met spoed nodig? Stuur me dan even een berichtje: dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Kan mijn bestelling ingepakt worden als kadootje?
Elke bestelling, groot of klein, pak ik standaard in als kadootje. De sieraden worden op een feestelijke manier verpakt, zodat het altijd een kadootje is om te ontvangen. Of jij dat nu bent of iemand anders. Bij je bestelling kan je ook aangeven of je iets apart ingepakt wilt hebben.

Ik heb besteld, maar geen factuur van jullie ontvangen, klopt dit?
Wanneer de bestelling bij mij binnenkomt, krijg je een orderbevestiging met factuur toegestuurd. Hierin staat jouw geplaatste order met je gegevens. Heb je deze mail niet ontvangen? Check je spam map, het kan zijn dat deze daar in terecht is gekomen. Zit deze ook niet in je spam map? Neem dan even contact op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je, bovenaan in de balk bij ‘mijn account’, jouw e-mail adres invoeren en wordt er een nieuw wachtwoord toegestuurd, deze kun je daarna altijd nog wijzigen.

Het sieraad wat ik zou willen kopen staat niet meer in de shop. Komt dit nog terug?
Helaas betekent vaak dat als een item niet meer in de webshop staat, dat deze uitverkocht is. Je kan altijd even contact met me opnemen en aangeven welk item je graag zou willen hebben. Soms komt het wel eens voor dat ik er nog een achter de schermen heb, of kan ik nog datzelfde item opnieuw voor je maken.

Ik heb een probleem, waar kan ik terecht?
Ik doe altijd mijn uiterste best om alles met de groots mogelijke zorg te maken en verpakken. Heb je toch een probleem, neem contact met mij op, dan zoeken we samen naar een oplossing.